Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Monako 2018-05-27
f1 - GP Monako
Słonecznie

17°C

14 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Teodor Myszkowski testuje prototyp LMP3 w Barcelonie

Udostępnij na Facebook
07.02.2018 21:37, autor: Informacja prasowa, wyświetleń: 410

Teodor Myszkowski, ubiegłoroczny zwycięzca Lamborghini Super Trofeo Europe w klasie AM, przez dwa dni testował prototyp klasy LMP3 luksemburskiego zespołu DKR Engineering na torze Formuły 1 pod Barceloną.

Wielokrotny mistrz Polski w wyścigach motocyklowych i samochodowych w poniedziałek i wtorek pokonał łącznie 60 okrążeń, jeżdżąc 420-konnym autem z nadwoziem francuskiej Normy o wadze zaledwie 900 kg, zarówno po suchym, jak i po mokrym torze w Hiszpanii. Poznaniak notował także bardzo konkurencyjne czasy.

„Po dwóch latach spędzonych za kierownicą Lamborghini zacząłem rozglądać się za nowym wyzwaniem, dlatego z wielką przyjemnością przyjąłem zaproszenie na testy w Barcelonie od ekipy DKR Engineering – mówi Teodor Myszkowski. - Samochód LMP3 to prototyp, któremu bliżej do bolidu niż auta GT. Co prawda jego moc nie powala, ale niska masa w połączeniu z bardzo zaawansowaną aerodynamiką dają ogromną frajdę z jazdy. Nie jest ona jednak łatwa, ponieważ samochody te nie posiadają ani ABS-u, ani kontroli trakcji i są bardzo wymagające fizycznie. Prawdziwym wyzwaniem był pierwszy dzień, podczas którego jeździłem na mokrym torze i musiałem być bardzo skoncentrowany. Nie popełniłem jednak żadnego większego błędu, choć poza autem uczyłem się także zupełnie nowego dla mnie toru. Drugiego dnia było już sucho, a ja czułem się za kierownicą pewniej, co pozwoliło mi szukać granic przyczepności i możliwości auta. Razem z zespołem zrealizowaliśmy cały program testowy, a ja uzyskiwałem bardzo konkurencyjne czasy, dlatego wracam z Barcelony zadowolony. Bardzo dziękuję całej ekipie DKR Engineering, jej szefowi Kendy'emu Jancleasowi, menedżerowi Olly'emu Brinkmannowi oraz kierowcy, Nico Verdonkckowi, który polecił mnie zespołowi. Przede wszystkim dziękuję jednak mojemu partnerowi, producentowi olejów Pentosin, którego wsparcie pomogło nam doprowadzić testy do skutku. Nasza ostateczna decyzja na temat planów na sezon 2018 jeszcze nie zapadła, ale stanie się tak wkrótce, a dzięki testom auta LMP3 na horyzoncie pojawiła się bardzo ciekawa alternatywa dla samochodów GT.”


Wasze komentarze (0) Dodaj komentarz Bądź pierwszy!
Wyraź swoją opinię!
Strona jest zarządzana przez firmę
All Connect Sp. z o.o.
© 2018 RaceZone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem: