Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Francji 2018-06-24
f1 - GP Francji

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Brzydka, niezgrabna aureola może spowodować poważne problemy - Magnussen

Udostępnij na Facebook
05.03.2018 09:36, autor: Paweł Kwiatkowski, wyświetleń: 1707

"Halo jest denerwujące, brzydkie, rozpraszające, i może powodować problemy w zakrętach takich jak Eau Rouge" - Kevin Magnussen.

W tym tygodniu test Barcelony był pierwszym, w którym halo było w obowiązkowym użyciu. Podczas gdy niektórzy krytycy twierdzili, że teraz niechętnie, ale to akceptują. Magnussen pozostaje sfrustrowany i jest nadal na 'NIE'.

"To bardzo denerwujące, brzydkie, przeszkadza we wsiadaniu do samochodu. Przeszkadza również w szybkim opuszczeniu samochodu. Trudniej jest założyć i zdjąć kierownicę. Po prostu, HALO jest nieporęczne i denerwujące" - powiedział.

Chociaż wykluczył wszelkie problemy z oświetleniem startowym, Magnussen zasugerował, że istnieją pewne rodzaje zakrętów, w których urządzenie może okazać się sporą przeszkodą przed oczami kierowcy.

"Kiedy już dojdziesz do zakrętu - jest w porządku, ponieważ patrzysz na boki [na lewo i na prawo od słupka pośrodku], więc wizualnie nie widać pałąka po środku" - powiedział Magnussen.

"Ale gdy szybko zmieniasz kierunek jazdy, jak na przekład na szykanach, musisz przesunąć swoją wizję przez kolumnę z przodu. To oczywiście rozprasza twoje oko".

"To trochę rozprasza uwagę, ale to nie stanowi problemu".

Zapytany, czy może to być niebezpieczne, Magnussen powiedział, że jego główną troską są zakręty ze zmianami wysokości, takie jak słynny Eau Rouge na Spa.

"Jeśli gonisz kogoś w Eau Rouge, nie będziesz w stanie dostrzec, czy popełnił błąd na szczycie i nie obrócił się, jeśli jesteś w środku zakrętu" - powiedział.

"Przypuszczam, że to samo będzie w Austin w pierwszym zakręcie, gdzie jest duża różnica wysokości, ale zobaczymy".

IndyCar nie poszło drogą F1 i testuje przednią szybę jako alternatywę dla halo. Magnussen powiedział, że nie byłby o wiele bardziej szczęśliwy z takim rozwiązaniem.

"Wygląda o wiele ładniej, ale nie jestem tak naprawdę fanem żadnego z rozwiązań" - powiedział.

"To lepsze niż nasze halo, ale po prostu nie sądzę, że powinno być cokolwiek".

"Moim zdaniem bolidy Formuły 1 są samochodami otwartymi i nie powinny być zamykane na siłę. Myślę, że jest to złe dla Formuły 1".

 


Wasze komentarze (2) Dodaj komentarz
7267blaze [komentarzy: 13] / 2018-03-06 01:32:38
HALO to łatwa wymówka dla CrashDriverów jak sie rozbije to bedzie mial na co zwalać szkoda ze maldonadów juz niema :D.Oczywiscie bezpieczenstwo musi byc ale chyba przegieli z mocowaniem tego drąga taki pałag na samym srodku jakby nie dalo sie tego jakos po bokach zamontowac i to ma byc niby to bezpieczenstwo?Jedziesz 300 na godzine i ktos ostro hamuje przed toba a ty zamiast miec pelen wglad na sytauacje to widzisz jakis drut i jak tu sie nie roz,,,, Juz to od RBR co pokazali zdecydowanie lepsze . cytuj
~gość / 2018-03-05 14:39:13
100% racji. Patrząc na filmy z halo jak kierowca widzi a raczej nie widzi to masakra jakaś jest. Halo do wywalenia. cytuj
Strona jest zarządzana przez firmę
All Connect Sp. z o.o.
© 2018 RaceZone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.   Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione. This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula 1 companies. F1, FORMULA ONE, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem:

Racezone.pl - Codzienne informacje z dziedziny motosportu