Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Australii 2019-03-17
f1 - GP Australii
Pochmurno

18°C

26 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Horner dołączył do krytyków Liberty Media

Udostępnij na Facebook
07.02.2019 13:15, autor: Aleksandra Safin, wyświetleń: 2305

Szef Red Bulla uważa, że Amerykanie nie docenili wyzwania przed jakim stanęli w chwili przejmowania F1.

Chociaż do początku sezonu F1 wciąż zostało kilka tygodni, za kulisami najwyższej serii wyścigowej nie brakuje emocji. Rządzące serią Liberty Media znalazło się w ogniu krytyki. Grupa promotorów Grand Prix wytknęła amerykańskiej firmie niejasny kierunek, w jakim prowadzi ona królową motosportu. Niezadowolenie budzi m.in. nierówne traktowanie organizatorów w kwestiach finansowych.              

W tle pojawia się jednak więcej problemów. Liberty ciągle stoi przed zadaniem wynegocjowania nowego porozumienia Concorde oraz ustalenia szczegółowych zmian w regulacjach na 2021.

Zapytany o sytuację właścicieli F1 Christian Horner zgadza się, że firma przejmując sport nietrafnie oceniła swoje zadanie.

,,Moim zdaniem oni całkowicie nie docenili tego, za co się wzięli. Okazało się, że jest o wiele trudniej, niż się spodziewali” – mówił szef Red Bulla cytowany przez The Guardian.

Brytyjczyk jako przykład podał wprowadzone na sezon 2019 zmiany w aerodynamice, które mają pomóc w wyprzedzaniu. Jego zdaniem te decyzje były zupełnie nieprzemyślane i niepotrzebne.

,,Zrozumieją, że ten pośpiech z modyfikacją przednich skrzydeł to był błąd. Twierdzenie, że dzięki tym zmianom ściganie będzie lepsze, to dosyć naiwne i ostatecznie drogie myślenie.”

Horner wskazuje, że problemem jest złe podejście obecnych właścicieli. Wiele działań Liberty skupia się na ogólnej oprawie weekendów wyścigowych. Jakiś czas temu Chase Carey mówił, że chciałby upodobnić każde z Grand Prix do show znanego z Super Bowl.

,,F1 jest inna. Nie możesz po prostu przenieść amerykańskiego podejścia do sportu na coś, co przez ostatnie 60 lub 70 lat ugruntowało swoją pozycję jako globalne mistrzostwa.”

,,Możesz promować film tyle, ile chcesz. Ale jeśli ten film nie ma fabuły albo czegoś ekscytującego, ludzie nie będą tego oglądać.”


Wasze komentarze (0) Dodaj komentarz Bądź pierwszy!
Wyraź swoją opinię!
Strona jest zarządzana przez firmę
All Connect Sp. z o.o.
© 2019 RaceZone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.   Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione. This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula 1 companies. F1, FORMULA ONE, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem:

Racezone.pl - Codzienne informacje z dziedziny motosportu