Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Bahrajnu 2019-03-31
f1 - GP Bahrajnu
Częściowe zachmurzenie

22°C

18 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Brawn: następca W01 bardzo zaawansowany

Udostępnij na Facebook
15.09.2010 14:41, autor: MOBEX, wyświetleń: 4122

Szef Mercedesa GP, Ross Brawn jest przekonany, że przyszłoroczny model Srebrnej Strzały będzie znacznie bardziej konkurencyjny niż obecny.
Tegoroczne prognozy, według których stajnia z Brackley miała stawić czoło zespołom czuba  tegorocznej stawki w obu klasyfikacjach, nie sprawdziły się. Punktowo Mercedes GP jest daleko za plecami zespołów TOP3.

Norbert Haug jest zdania, że oczekiwanie po fabrycznym zespole znacznie lepszych wyników już w pierwszym sezonie startów jest rzeczą naturalną, jednak rozumie powody, dla których Brackley nie mogło poświęcić w wystarczająco dużo czasu na rozwój konstrukcji.

Ross Brawn wyjaśnia, że w ubiegłym sezonie zespół nie mógł właściwie skoncentrować się na rozwoju tegorocznego modelu tak, aby wyniki były zgodne z oczekiwaniami. Przyznaje jednak, że wyciągnięto wnioski z popełnionych błędów. Jako szef stajni zna przyczyny, dla których W01 nie został zbudowany od zera, a konstrukcja jest mniej konkurencyjna niż szacowano.
"Samochody są konstruowane znacznie wcześniej. W ubiegłym roku konstrukcja sprawdziła się, a my skupialiśmy się na wielu ważnych kierunkach jednocześnie.  Walka o mistrzostwo, zmiany strukturalne w firmie, to główne czynniki, dla których w stopniu niewystarczającym skupialiśmy się na samochodzie, który nie ma zadowalającego bilansu."

"Nasz nowy model jest mocno zaawansowany, widzę wiele obszarów, w których robimy postępy."

"Opony będą kluczowe w przyszłym roku. Szkolimy ludzi w kierunku jak najlepszego ich wykorzystania. Mamy bardzo silną grupę w tym obszarze, jesteśmy w ścisłej współpracy z Daimler - Mercedes, ich eksperci pomagają wzmocnić nam ten kierunek. Jest też silne zaangażowanie w całość projektu." [R. Brawn]
Mercedes GP ma silnych partnerów, pozyskuje sponsorów, w budowę zaangażowani są eksperci koncernu, co przy wielu okazjach podkreślają zgodnie Brawn i Haug.

Norbert Haug:
"Sądzę, że każdy będzie chciał posunąć się dalej w konkurencyjności. Ja jestem pierwszy, który będzie chciał więcej podium i zwycięstw dla stajni, na co uważnie pracujemy. Dążymy do zapewnienia przewagi już od pierwszych wyścigów przyszłego sezonu. Jestem absolutnie przekonany, że przy ciężkiej pracy i poświęceniu osiągniemy nasze cele." [N. Haug]


Wasze komentarze (5) Dodaj komentarz
7219grzeczny [komentarzy: 1387] / 2010-09-15 22:17:28
JUR: Jednak może niepokoić to subtelnie sformułowane wyzwanie. Patrząc z perspektywy czasu również na podejście BMW do Formuły, przy minimalnym zaangażowaniu koncernu, takie: radźcie sobie i zobaczymy. Tu Daimlerowi mocno zależy na silnym zespole i jest gotów angażować pokłady speców. Podejście mają skrajnie różne od Bawarczyków.
Mają jeszcze zobowiązania wobec McLarena. Niech Im się powiedzie. W sumie dobrze się stanie jak pojawi się silny zespół zdolny nawiązać walkę z "przodownikami". Liczą na zbudowanie maszyny pod Miśka, chociaż On tego nie potwierdza. Nico poradzi sobie z nową konstrukcją, co najwyżej będą obaj solidnie punktować:) Pozdr.

cytuj
DaniSav [komentarzy: 1575] / 2010-09-15 21:11:15
powiem tak nie od dzis wiadomo ze brawn nalezy do najwiekszych mózgów f1 jesli nawet nie najwiekszy
takze cos moze byc na rzeczy
(ale chyba najbardziej genialny byl w ustaleniach taktyk wyscigowych zawsze bylo "brawn = genialny taktyk") cytuj
DaniSav [komentarzy: 1575] / 2010-09-15 21:11:12
powiem tak nie od dzis wiadomo ze brawn nalezy do najwiekszych mózgów f1 jesli nawet nie najwiekszy
takze cos moze byc na rzeczy
(ale chyba najbardziej genialny byl w ustaleniach taktyk wyscigowych zawsze bylo "brawn = genialny taktyk") cytuj
JUR [komentarzy: 1316] / 2010-09-15 19:26:26
Jednak może niepokoić to subtelnie sformułowane wyzwanie. Patrząc z perspektywy czasu również na podejście BMW do Formuły, przy minimalnym zaangażowaniu koncernu, takie: radźcie sobie i zobaczymy. Tu Daimlerowi mocno zależy na silnym zespole i jest gotów angażować pokłady speców. Podejście mają skrajnie różne od Bawarczyków. cytuj
7219grzeczny [komentarzy: 1387] / 2010-09-15 16:06:20
BMW w sezonie 2009 też mówiło w języku niemieckim. Doświadczenie jakie doznałem w owym sezonie nie rokuje nic, co by spowodowało stan wyższego podniecenia po usłyszeniu słów Norberta Haug. Bo przecież Szewc Dratewka nie macza palców w nowej konstrukcji... Pozdr. cytuj
Strona jest zarządzana przez firmę
All Connect Sp. z o.o.
© 2019 RaceZone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.   Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione. This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula 1 companies. F1, FORMULA ONE, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem:

Racezone.pl - Codzienne informacje z dziedziny motosportu